وبسایت خبری جهان

آخرین اخبار روز دنیا

وبسایت خبری جهان

آخرین اخبار روز دنیا

یخچال چیست و چه کاربردهایی دارد؟


یخچال بخش مهمی از هر آشپزخانه و خانه ای است، یخچال ها در ابتدا تنها وظیفه سرد و تازه نگه داشتن مواد غذایی را بدون هیچ گونه تجهیزات اضافی بر عهده داشتند. حتی در زمان های قدیم از سوخت هایی مانند نفت استفاده می شد. زمانی که برق به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت یخچال هایی که از روغن استفاده می کنند دیگر استفاده نمی شوند. و یخچال برقی جای خود را دائمی کرده است.

 برای تعمیر یخچال بوش با نمایندگی بوش در تماس باشید.این یخچال ها علاوه بر داشتن قفسه هایی برای نگهداری مواد غذایی، قسمت کوچکی در بالای آن داشتند که فریزر نامیده می شد. در این قسمت امکان نگهداری مواد فاسد شدنی مانند مواد گوشتی وجود داشت. مواد غذایی ذخیره شده در این منطقه را می توان برای مدت طولانی تری نگهداری کرد زیرا کاملاً یخ می زند.


انواع یخچال فریزر

امروزه یخچال و فریزر انواع مختلفی دارد و امکانات زیادی برای افزایش کارایی و سهولت استفاده به آنها اضافه شده است.

حتما در هتل ها یخچال های کوچک دیده اید. این یخچال ها مصرف بسیار کمی دارند و برای استفاده در مکان هایی مانند هتل ها بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از یخچال که بسیار رایج است و شبیه یخچال های قدیمی است. یخچال های ترکیبی دارای یک ساختار ساده با فریزر در بالا و یخچال در پایین یا برعکس هستند! هر یک از آنها توسط دربی ویژه متمایز می شوند. ظرفیت این یخچال ها به طور متوسط ​​است و در خانواده های کوچک استفاده می شود.

یخچال ساد بای ساید جدیدترین نوع یخچال است که امروزه بسیار پرطرفدار است و البته قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارد. این یخچال ها دارای دو قسمت مجزای یخچال و فریزر هستند که به صورت عمودی از هم جدا شده اند. آنها معمولا آبسردکن و یخ ساز دارند و فضای زیادی هم در یخچال و هم در فریزر دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد