وبسایت خبری جهان

آخرین اخبار روز دنیا

وبسایت خبری جهان

آخرین اخبار روز دنیا

آهنگ جدید علی لهراسبی به نام «شب دریا»

متن آهنگ علی لهراسبی شب دریا

عشق یعنی حس قشنگی که حتی نمیشه نوشت

یعنی انقده راحتی حرفاتو میزنی بهش

یعنی هرجا که باشه کنار تو میشه بهشت

این یعنی عشق

تو واسه این من عاشق پیله ی ابریشمی

منم پروانه میشم وقتی که تو پیشمی

توی حال بدیام مثل آب روی آتیشمی بگو عاشقمی

با تو جون میده خاطره بازی دیوونگی لب دریا

شنیدم که میگن پره عشق یه حالیه شب دریا

لب ساحل بارون بگیره با تو قلب من آروم بگیره

میخواد دلم برات بمیره

با تو جون میده خاطره بازی دیوونگی لب دریا

شنیدم که میگن پره عشق یه حالیه شب دریا

لب ساحل بارون بگیره با تو قلب من آروم بگیره

میخواد دلم برات بمیره


بی رحمه خاطرات نمیخوام بی تو تنها بمونم

امشبو بمونه یادت شدی عشقم و تموم جونم

میخوام بشم پر و بالت تا کنارم نفس بگیری

وقتشه دوتایی با هم دیگه عشقمونو دست بگیریم

با تو جون میده خاطره بازی دیوونگی لب دریا

شنیدم که میگن پره عشق یه حالیه شب دریا

لب ساحل بارون بگیره با تو قلب من آروم بگیره

میخواد دلم برات بمیره

https://musicdel.ir/single-tracks/218816/

مزایا و معایب تحصیل در خارج از کشور


دانشجویانی هستند که می خواهند در دانشگاه های بهتر و معتبر ادامه تحصیل دهند و یکی از راه های رسیدن به این هدف مهاجرت تحصیلی به کشورهای دیگر است. اما باید در نظر داشت که این تصمیم بر تمام جنبه های زندگی فرد تاثیر می گذارد، بنابراین باید تمام جوانب این تصمیم را در نظر گرفت و از مزایا و معایب تحصیل در خارج از کشور آگاه بود تا همه جوانب در نظر گرفته شود.. با برنامه ریزی مناسب. بودن در میان این عوامل، گزینه های مالی زیادی برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی وجود دارد. در عین حال کسب اطلاعات کافی در مورد رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر اهمیت دارد.

مزایای تحصیل در خارج از کشور

در بخش و دانشگاه مورد علاقه خود تحصیل کنید:

برخی از افراد به تحصیل در خارج از کشور یا تحصیل به دور از خانواده یا به عبارتی رفتن به دانشگاهی با کیفیت بالا فکر می کنند. اگر رشته تحصیلی شما در یکی از دانشگاه های برتر خارج از کشور ارائه می شود، باید تلاش زیادی برای ورود به آن دانشگاه انجام دهید.

شما با فرهنگ های جدید و مکان های جدید آشنا خواهید شد:

در حین زندگی در یک کشور خارجی، با آشنایی با فرهنگ محلی، بازدید از مکان های مختلف تاریخی و گردشگری، تجربه جالب و جذابی را به دست خواهید آورد. یکی از مزایای تحصیل در خارج از کشور این است که وقتی با فرهنگ و اعتقادات مردم آن جامعه آشنا می شوید، زندگی را از منظری متفاوت ببینید. دانشجویانی که برای تحصیل به کشور دیگری سفر می کنند، بر خلاف گردشگران، زمان کافی برای بازدید دارند. آنها اماکن تاریخی کشور مقصد را در اختیار دارند و در حین تحصیل فرصت آشنایی با اماکن تاریخی را دارند.

زبان یک کشور دیگر را یاد خواهید گرفت:

دانستن یک زبان جدید، به خصوص یک زبان بین المللی مانند انگلیسی، می تواند فرصت های شغلی خوبی برای شما ایجاد کند. این به شما امکان می دهد بهترین فرصت ها را در حرفه خود به دست آورید. هیچ راهی بهتر از زندگی در یک کشور و برقراری ارتباط با مردم آن برای یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد. بنابراین دانستن زبان دیگری یکی از مزایای تحصیل در خارج از کشور است.

معایب تحصیل در خارج از کشور

برای تحصیل در خارج از کشور باید مزایا و معایب تحصیل در خارج از کشور را همزمان در نظر بگیرید. تحصیل در خارج از کشور مزایا و معایبی نیز دارد. معایب تحصیل در خارج از کشور را با هم در نظر بگیرید.

احساس بیگانگی و تنهایی در یک کشور خارجی

باید بدانید که ما ایرانی ها نسبت به مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی احساساتی تر هستیم و وابستگی بیشتری به خانواده داریم و احساس بیگانگی یکی از عواملی است که باعث ناامیدی بسیاری از افراد می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ارتباط بصری با خانواده و دوستان بهبود یافته و تحمل مسافت آسان تر شده است.

هزینه بالای تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور euromy  جدای از بورسیه هزینه بسیار بالایی دارد. بنابراین قبل از هر تصمیمی باید هزینه تحصیل و زندگی در کشوری را که قصد دارید بررسی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.


من زبان کشور مقصد را نمی دانم

اکثر دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را دارند زبان این کشور را نمی دانند، بنابراین برقراری ارتباط با شهروندان این کشور دشوار است. برای حل این مشکل باید زبان مادری افراد را یاد بگیرید تا بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

آیا آماده اید که وارد مال خود شوید؟

مشکل دیگر تضاد نظری بین شما و افراد مدرسه شماست که هیچکس نمی تواند آن را به دلیل اختلاف نظر با دیگران انکار کند. گاهی اوقات ایده هایی را در مقابل خود می بینید که از کودکی با آنها بزرگ شده اید، که می توانید ایمان خود را دنبال کنید یا در خارج از کشور تحصیل کنید.

تحصیل رایگان در خارج از کشور

بسیاری برای ساختن آینده ای بهتر، تحصیل در آمریکا را انتخاب می کنند. می توان گفت آمریکا مجهزترین و بهترین دانشگاه های دنیا را دارد. با توجه به استانداردهای بالای علمی دانشگاه های آمریکا، رقابت زیادی در این زمینه وجود دارد. تحصیل در ایالات متحده آمریکا گران است، اما می توانید هزینه ها را کاهش دهید یا تحصیل رایگان در ایالات متحده دریافت کنید. یکی از راه های تحصیل رایگان در کشورهای مختلف دریافت بورسیه هایی است که دانشگاه ها برای دانشجویان می پردازند.

انواع بورسیه تحصیلی

● حقوق ماهیانه یا سالانه برای هزینه های دانشگاه

● بورسیه های غیر قابل استرداد یا بلند مدت

● بورسیه برای بانوان و افراد دارای توانایی های خاص

مراحل و شرایط تحصیل در خارج از کشور

لازم نیست تمام مدارک برای درخواست آماده باشد. شما می توانید با ارسال رزومه تحصیلی به یکی از اساتید واجد شرایط دانشگاه مورد نظر خود اقدام نمایید. لطفا توجه داشته باشید که روند درخواست طولانی است و ممکن است تا یک سال طول بکشد. رزومه و مدارک خود را به تدریج آماده کنید. پس از نوشتن رزومه کامل، بسته به کشور مقصد، مدرک زبان الزامی است. این مدرک در برخی از دانشگاه ها متفاوت است، به عنوان مثال در آمریکای شمالی GRE و GMAT است، در حالی که در کشورهای دیگر تافل و آیلتس شرایط پذیرش هستند.

تاثیر معدل بر تحصیل در خارج از کشور

برای بورسیه اقدام می کنید اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که حداقل و حداکثر معدل برای بورسیه چقدر است؟ در پاسخ باید به این نکته اشاره کرد که حداقل معدل در مقطع کارشناسی 15 و در مقطع کارشناسی ارشد 17 می باشد.

محدودیت سنی برای تحصیل

اکثر کشورها برای تخصص های پزشکی محدودیت سنی دارند. اما در برخی کشورها مثلا در گرجستان محدودیت سنی وجود ندارد. برای کسانی که سن بالاتری دارند، احتمال رد شدن درخواست آنها برای پذیرش زیاد است. اما با ارسال رزومه، معدل بالا و مقاله می توانید احتمال رد درخواست خود را کاهش دهید.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش

● رزومه شخصی شامل سوابق تحصیلی، علمی، ورزشی و پژوهشی

ترجمه اسناد و رونویسی مورد تایید وزارت حقوق

● مدارک رسمی زبان انگلیسی تافل و آیلتس

● اعتبار پاسپورت 6 ماه یا بیشتر است.

● ترجمه شناسنامه بسته به مورد

نامه های سه معلم